första dagen på ABC-

idag börjar jag ABC- dieten. AnaMia Bot Caamp. dag 1 av 50.
Idag är det okej att inta upp till 500 kcal. Men ska försöka äta lite mindre, har ätit en banan till frukost/lunch, tog halv timm frukost, sen halva till lunch. Kommer uppdatera inlägget under dagen om jag äter något mer eller tränar något, samt vikt upp/ned gång.

Status just nu:
Frukost: ca 54 kcal.
Lunch: ca 54 kcal.
Middag: klementin ca 17 kcal
Totalt: 121 kcal.

Cigg: 0
Kaffe: 0
Effe: 0

Motion: -

La undan klementinen, behöver den inte ännu tog ett glas isvatten istället mandarinen får bli senare ikväll.
Nu ska jag ut och ta en promenad med min hund & röka .

& tack JH för kommentaren, betyder så mycket mer än någon kan förstå! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0