this is the story of a girl

this is a story of a girl who cried a river and drown the whole world. ungefär så känns mitt liv just num jag kan inte träna pågrundav en skada som jag fått när jag varit ute och tränat kondition. jag hatar det här just nu, jag akn inte träna och just nu påverkar det hela mitt liv. det är mycket som kommer hända de nästkommande veckorna av året. det är inte okej att det blir såhär just nu och jag behöver ha en fungerande kropp.

idag har jag iallafall inte ätit så mycket e 2 mackor, ett äpple, några pepparkakor och en bit av en tårta då en släkting fyller år idag/igår söndag. men det känns åt helvete, jag glömde väga mig för jag blev störd hela tiden. men i förrgår så hade jag iaf gått ner 1,5 kilo sen förra veckan. det är bra men inte tillräckligt bra för att jag ska vara glad. kläderna sitter fortfarande tajt, och jag tänker inte sluta förrens jag mår bra. jag mår inte bra utav att ha allt det fett jag har på min kropp. jag blir äcklad, äcklad, äcklad jag vill inte vara i min kropp.

helt seriöst finns det något äckligare än fett? tänk er var fett är, varför det sitter på kroppen och hindrar en från att vara vacker, allt man stoppar i sig är någon form av fett som kommer att fördela sig utöver din annars fina kropp. varför ska fettet bestämma? fick jag leva om mitt liv skulle jag göra det, jag skulle aldrig ha köpt allt godis när jag var liten, aldrig varit en liten tjockis när jag gick i lågstadiet som lät det gå så långt attt jag än idag är tjock, jag hade heller inte gjort vad mina föräldrar ville, att man skulle ta mera mat när man åt. aldrig. imorgon börjar jag mitt bättre liv. ska bo hos en av mina föräldrar ett tag har jag tänkt så jag kan äta sallader varje dag utan att någon ska bry sig. det blir bra, det är så mycket enklara där ute, där mår jag bra jag kan gå ut och gå utan att någon ska bry sig, och utan att någon frågar. jag längtar efter sommarlover så jag kan göra vad jag vill utan att någon behver varken se eller bry sig om vad jag gör.

Stay strong starve on

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0