i swear it's not by choise, but ana has this voice

I swear it's not by choise, but Ana has this voice. Jag mår inte bra idag, jag har ätit wok med lite pasta i till middag, jag har varit odudlig i skolan och jag har inte tränat. jag måste göra 600 situps innan jag går och lägger mig annars måste jag gå och spy. Ena eller andra, jag vill helst slippa ligga över toaletten ikväll. jag är sjukligt trött ändå och vill inte bli tröttare. behöver bra thinspo också, måste in på anamia också känner att jag behöver blogga av mig där också, önskar att du var hemma också "mr.solo" för jag behöver dig, och jag behöver ditt pepp för att fortsätta. 

sacrifice is giving up something good for something better.

Kommentarer
Postat av: F

<3

2009-05-06 @ 18:57:52
URL: http://www.tomuch.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0