Show your body who's the boss

Skaffat en ny en till blogg. En som ingen av mina vänner någonsin kommer att läsa. Det känns jätte skönt, därför ska jag aldrig göra liknande designer osv till min blogg. Jag ber också er som läser, att om ni börjar läsa länka aldrig till era vanliga bloggar så jag av misstag visar en av dessa, eller länkar från min vanliga blogg. Kommentera gärna med era namn på olika sidor. Eller med mail addresser.

Jag kommer heller inte använda samma slags språk som i min "vanliga" blogg eller i mitt "vanliga" liv. Nej, den här bloggen kommer handla om vad som egentligen händer med mig. Hur jag egentigen mår, och vad jag egentligen tänker.
 
Reality. Här är jag! Ja kommer skriva precis vad jag vill, föra matscheman tränings scheman. Skriva tips & pepp samt hjälpa er och svara på eventuella frågor.

En punkt som jag står fast vid är:
Jag kommer Aldrig hjälpa dig att skaffa en äs.
Jag kommer aldrig trigga till att skafaf äs.
Jag komemr aldrig uppmana till detta betende, det är inget jag valt. Det är vad det är. En sjukdom!

Jag hoppas inte att någon av de jag känner får den, eller att de ska lida av hur de ser ut eller mår. Nej! Den här bloggen handlar om mig, och bara mig. Besök gärna "supergirl" på anamia. Tack och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0