Dagens mat, samt planer

Dagens intag är:
Frukost: 1 clementin ca 17 kcal
Lunch: 1 clementin ca 17 kcal
Middag: Kyckling med couscour 367 kcal.

Tyvär. Kunde inte hålla mig, men nu mår jag dåligt igen. Som vanligt, får smärtan i magen. Vet hur dåligt jag mår när jag äter, men gör det ändå. Gjorde det ändå. Jag går nu på min 436 kcal/ dag kur nu. Då har jag gett min kropp mycket tid till viktnedgången vilket ska klara av 9 kilo från idag den 21-10-2008 till den 15-12-2008! Kommer klara det jag måste! Efter det, beroende på hur det går kommer jag fasta. Har ej bestämt mig ännu för när. Men fastan komer bli av. Idag var sista riktigt måltiden, fram tills den 12 december & jul maten. 

Så vacker!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0